Що робити, якщо болить зуб?

Дата публікації:

Зубний біль часто виникає раптово та псує плани на день. Хочеться якомога скоріше позбутися неприємних відчуттів: випити таблетку або скористатися народними методами. Та чи це — найкраща ідея? Як насправді варто реагувати на зубний біль, коли знадобиться консультація стоматолога в Ірпені та чи безпечно ігнорувати неприємний симптом — далі у нашій статті.

Коли виникає зубний біль?

Больові відчуття — поширений симптом стоматологічних захворювань. Найчастіше біль виникає унаслідок запалення, яке розвивається в м’яких тканинах зуба. За характером, неприємні відчуття можуть бути:

• Гострими — сильний больовий синдром вказує, найчастіше, на глибокий карієс або пульпіт. Інтенсивний дискомфорт можливий і при підвищеній чутливості зубів.
  • Ниючими — біль помірної інтенсивності, але постійний. Виникає, найчастіше, при запаленнях ясен та періодонтиті.
  • Пульсуючими — часто вказують на гострі запальні процеси в м’яких тканинах, нерідко виникають під час росту вісімок (зубів мудрості) та після видалення зуба.

Найчастіше, дискомфорт та біль — це симптоми періодонтиту, пародонтозу, карієсу та інших захворювань ротової порожнини. Підступність болю полягає у тому, що він може через певний час зникнути: вам здаватиметься, що проблема минула, йти до лікаря не треба. Але ураження зуба прогресуватиме, й з часом біль повернеться з новою силою.

Пам’ятайте: правильно встановити діагноз і визначити, чому виникає зубний біль, може лише лікар. Не займайтеся самолікуванням!

Перша допомога під час зубного болю

Перше, що потрібно зробити, відчувши больові відчуття — записатися на візит до лікаря. Ваша стоматологія в Ірпені запропонує комфортну дату, і ви зможете отримати професійну допомогу.

Якщо ж хочеться зняти біль в очікуванні на прийом, ви можете:

1. Ретельно почистити зуби та прополоскати ротову порожнину. Залишки їжі можуть додатково подразнювати хворий зуб, провокуючи ще сильніший біль.
  2. Прийняти протизапальний знеболювальний засіб, який є в вашій домашній аптечці. Використовуйте лише ті медикаменти, які відпускаються без рецепту, добре переносяться вашим організмом та є безпечними. Не перевищуйте вказане в інструкції до ліків дозування.

Уникайте подразнення хворого зуба — вживайте м’яку їжу теплої температури (не холодну та не гарячу), не лягайте спати на болючу щоку. Уникайте фізичних навантажень, впливу температур. І пам’ятайте, що найкраще рішення під час зубного болю — це вчасно звернутися за допомогою до лікаря. Спеціаліст проведе ретельну діагностику, встановить діагноз правильно та призначить лікування.

Будьте здорові!

Сподобалася стаття? Розкажіть друзям!