Укрселт

Стоматологічний центр «Укрселт» – це сучасна клініка, в якій Ви можете отримати будь-яку допомогу в галузі стоматології. Ми одні з перших приватних клінік міста Києва c досвідом роботи більше 18 років. У нас Вас зустріне уважний колектив, де кожен фахівець – це професіонал у своїй галузі, а тісна співпраця і комунікація між лікарями сприяє більш повноцінній оцінці та лікуванню захворювань щелепно-лицьової області. У Укрселт» працюють лікарі з вищою медичною освітою, кандидати медичних наук – фахівці, які не стоять на місці, а постійно розвиваються, проходять спеціалізації, в т.ч. і за кордоном, впроваджують новітні світові технології.

Клініка «Укрселт» пропонує перш за все, комплексний підхід в лікуванні зубощелепних захворювань, адже найчастіше їх причиною є не тільки зуби. Пацієнту проводиться повноцінне обстеження, до якого входить оцінка стану твердих тканин зубів, їх положення, прикусу, слизової оболонки порожнини рота, язика, губ, щік, скронево-нижньощелепних суглобів, жувальних і мімічних м’язів. Для рентгенологічного обстеження Ми використовуємо сучасний цифровий рентген-апарат і комп’ютерний томограф з мінімальною рентген навантаженням для пацієнта! Після обстеження збирається консиліум лікарів різних спеціальностей: терапевта, ортопеда, ендодонтиста, ортодонта, хірурга, – які разом складають індивідуальний план лікування для кожного пацієнта. Наші пацієнти отримують докладний опис всіх процедур, які необхідні для отримання естетичного, функціонального і довговічного результату.

Головним результатом лікування Ми вважаємо створення функціональної оклюзії. Оклюзія – це змикання зубів верхньої і нижньої щелепи в положенні спокою і під час функції. Правильна функціональна оклюзія – це основна запорука отримання довгострокового результату лікування. Для цього ми використовуємо сучасні досягнення техніки і технологій в стоматології, співпрацюємо з кращими світовими лабораторіями і зубними техніками. Всі наші пацієнти йдуть задоволеними і повертаються з друзями.

З метою підтримки результатів лікування лікар пародонтолог навчає ефективної гігієни порожнини рота, докладно пояснюючи і проводимо безкоштовні профілактичні огляди два рази на рік. Наші адміністратори самі вам нагадають про наступне відвідування лікаря.