Троянда

Стоматологія «Троянда» успішно працює з 1993 року. Її заснували батько і син Микола Жалдак і Олександр Жалдак, лікарі-стоматологи вищої категорії.

Наша стоматологічна клініка надає повний спектр лікувально-профілактичних заходів не тільки для населення, а й для організованих колективів за доступною ціною.

При зверненні в нашу клініку, Ви гарантовано отримаєте висококваліфіковану допомогу. Наші фахівці проводять профілактичні огляди порожнини рота, санування, ранню діагностику стоматологічних захворювань, розробляють схему лікування. Якісно і безболісно проводять лікування з використанням сучасних методів анестезії. Ми надаємо допомогу і в разі гострого зубного болю, щелепно-лицьової травми. При потребі організовуємо стаціонарне лікування. У нас проводять повний комплекс заходів, спрямованих на реабілітацію щелепно-лицевої ділянки, в тому числі ортодонтичне лікування і зубне протезування. За хворими з хронічними захворюваннями проводиться диспансерне спостереження.

Корпоративне обслуговування – одна з особливостей нашої клініки. Ми укладаємо договори і співпрацюємо з багатьма підприємствами столиці, забезпечуючи їх співробітникам здорову усмішку.

Клініка регулярно аналізує стоматологічну захворюваність, в тому числі з втратою працездатності. Наші фахівці постійно проводять санітарно-просвітницьку роботу з питань профілактики стоматологічних захворювань серед населення.

Адміністрація клініки ретельно стежить за новітніми розробками в області стоматології. Регулярно впроваджує в роботу фахівців інноваційне обладнання, сучасні методи лікування, медикаменти. Дбає про постійне підвищення кваліфікації лікарів і середнього медичного персоналу.