Полідент

Компанія «ПОЛІДЕНТ» була створена, як дочірній бізнес компанії «Медмаркет Сервіс» – одного з провідних постачальників стоматологічного обладнання та матеріалів провідних світових виробників. «Медмаркет Сервіс» працює на українському ринку вже більше 15-ти років. Тому для своєї стоматологічної клініки ми змогли вибрати найкраще сучасне обладнання і найбільш якісні медичні засоби з усього того, що представлено на ринку.

Прямі поставки медичних засобів та аксесуарів для стоматології дають нам можливість встановлювати воістину демократичні ціни на обслуговування в клініці «Полідент».

Більше 15-ти років наша клініка надає такі послуги як: терапія, ендодонтія, пародонтологія, естетична і дитяча стоматологія, а також професійна гігієна. Фахівці клініки – висококваліфіковані досвідчені лікарі – застосовують сучасні технології лікування та новітні матеріали, використовують різні методи дослідження і знеболення, працюють в умовах максимальної стерильності. Це гарантує безпеку і безболісність лікування.

Ми завжди прагнули надавати повний спектр стоматологічних послуг, необхідних для лікування всієї родини під одним дахом. І ми з упевненістю можемо стверджувати, що досягли цього.

На сьогоднішній день, більшість наших пацієнтів – це сім’ї, з якими ми знайомі багато років. Ми звикли дбати про них, як про членів своєї сім’ї. Поняття “сімейна стоматологія” стали вживати самі ж пацієнти на адресу нашої клініки більше 8-ми років назад, що і визначило нашу основну спеціалізацію.Тому, відвідуючи «Полідент», ви можете розраховувати на рівень обслуговування, який дозволить Вам відчувати себе як вдома. Тут, ми працюємо над тим, щоб ваша посмішка виглядала красивою, зуби і ясна стали міцними і здоровими, а вам було комфортно і спокійно на кожному етапі лікування.

ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА, ПРИРОДНА ЕСТЕТИКА – це то, що ви гарантовано отримаєте в результаті.

Ще одним з пріоритетів для нашої компанії є доступність всіх стоматологічних нововведень і традиційного лікування. Для забезпечення економічної доступності, в нинішньому році особлива увага буде приділена розробці ряду сімейних, дитячих програм повноцінного і доступного лікування, а також клубних карт. Як говорить директор і головний лікар клініки «Полідент», Денисенко Марина Миколаївна: “За будь-яких обставин суспільство не повинно економити на здоров’ї і культурі”. Тому ми прагнемо допомогти вам заощадити на лікуванні і бути проінформованими. Саме з цією метою почав роботу наш новий сайт, а також сторінки в соціальних мережах. І вже сьогодні наша клініка готова запропонувати ряд дисконтних програм. Адже здорові зуби всіх членів сім’ї – це вже 50% загального здоров’я організму. А здорові сім’ї формують здорову націю. Саме в цьому колектив клініки бачить свою соціальну відповідальність.

«Полідент» – СІМЕЙНА СТОМАТОЛОГІЯ. Переконайтеся в цьому самі.