Харизма

Стоматологія «Харизма» оснащена сучасним обладнанням, яке забезпечує якісну діагностику, а застосування якісних матеріалів забезпечує високу якість. Особливу увагу стоматологічна клініка «Харизма» приділяє профілактиці зараження інфекційними захворюваннями. Кожному відвідувачеві пропонується індивідуальний набір одноразових інструментів і стоматологічних аксесуарів. Для кожного пацієнта стоматологічної клініки розробляється індивідуальний план лікування, відповідно до його потреб і бюджету.

«Харизма» стоматологія Київ оснащена найсучаснішим обладнанням, яке забезпечує точну діагностику, а використання найсучасніших матеріалів і багатий досвід лікарів гарантує найвищу якість нашої роботи. За плечима фахівців багаторічний досвід роботи в кращих клініках України. Ми практикуємо регулярні стажування в найвідоміших стоматологічних центрах за кордоном і співпрацюємо з найсучаснішими стоматологічними фірмами США і Європи.

Фахівці стоматологічної клініки «Харизма» неодноразово удостоювалися честі представляти Україну на міжнародних семінарах і симпозіумах. У стоматологічній клініці «Харизма» консультують доценти і професори провідних медичних установ, фахівці в області пародонтології і захворювань слизової оболонки порожнини рота. Весь медичний персонал нашої клініки пройшов спеціальний курс підготовки для роботи з найменшими пацієнтами (з 2 років).

«Харизма» стоматологія – основні принципи нашої роботи – безболісне лікування та відповідність нашої роботи найвищим естетичним і професійним вимогам.

У перекладі з грецького ХАРИЗМА – магнетизм, виключно чарівність і божественний дар.