Екодент (Чернігівська)

Екодент працює на київському ринку стоматології вже більше чотирнадцяти років. Колектив нашої клініки Екодент являє собою єдиний організм, який діє чітко і професійно. Багато наших докторів мають вищу і першу кваліфікаційні категорії і працюють в клініці з самого її заснування. Медичний персонал Екодент пройшов спеціальну підготовку в провідних стоматологічних центрах Європи і США. Професійний рівень наших лікарів підтверджений дипломами та сертифікатами. Професіоналізм наших лікарів дозволяє точно діагностувати захворювання зубів і здійснювати найбільш ефективне їх лікування. Тому Ви можете довірити їм своє здоров’я.

Протягом всієї нашої діяльності Екодент Київ прагне зробити якісну стоматологію доступною для населення з середніми доходами. Висока якість, при відносно невисоких цінах – одне з головних критеріїв роботи нашої клініки.

Для забезпечення безпеки пацієнтів і співробітників у нас використовуються системи «Антигепатит» і «АнтиСНІД. Здійснюється постійний багаторівневий контроль якості проведення стерилізації, асептики і антисептики.

Перед початком лікування в стоматології Екодент проводиться детальна консультація з пацієнтом. За її результатами складається план лікування, розраховується його вартість. Гнучкі ціни дозволяють нашим фахівцям підібрати лікування з урахуванням Ваших можливостей, при збереженні високої якості.

Ціни в стоматології Екодент Київ можуть варіюватися в залежності від обсягу наданих послуг. У будь-якому випадку, Ви завжди можете розраховувати на привітний прийом і покластися на професіоналізм наших фахівців. З кожним пацієнтом, перед початком лікування, укладається «Договір на проведення стоматологічного лікування».

У клініці Екодент Київ представлені всі напрямки сучасної стоматології для дорослих і дітей.