Все що ми робимо, ми робимо професійно з любов’ю.

«Babydent» – унікальна стоматологія в Україні. Клініка спеціалізується на роботі виключно з дітьми.
Дитяча стоматологічна клініка «Бебідент» – єдиний педіатричний приватний стоматологічний центр в Україні, який надає абсолютно весь спектр лікувальних та, що особливо важливо, профілактичних процедур, що дозволяють забезпечити нормальний розвиток, зростання і формування зубощелепної системи дитини.

Всі лікарі стоматології «Babydent» пройшли стажування у кращих фахівців дитячої стоматології в Україні та Європі. Більшість маніпуляцій проводиться в ігровій формі, що прибирає психологічний бар’єр у маленьких пацієнтів. Основна спрямованість нашої роботи – своєчасна і адекватна профілактика.

Не забувайте – те, що зроблено природою, повторити штучно неможливо!

Клініка «Babydent» – ми перші, хто використовує комплексні технології, які при своєчасному зверненні та регулярному відвідуванні наших лікарів, у 90% випадків дозволяють обійтися без препарування бормашиною або взагалі не довести до розвитку карієсу та інших захворювань.

Матеріали, які ми використовуємо – це краще, що є в дитячій стоматології на сьогоднішній день з Німеччини, США та Японії. Вони гіпоалергенні та нетоксичні.

Прогресивна ортодонтія в клініці «Babydent» допоможе сформувати абсолютно правильний прикус у вашої дитини, або виправити вже наявні деформації.

Хворі зубки і аномалії прикусу найчастіше призводять до виникнення різних захворювань шлунково-кишкового тракту, хвороб органів дихання, ряду алергічних станів і загального зниження імунітету у дитини.

Просто приведіть вашу дитину в стоматологію Бебідент ще до виникнення будь-яких проблем, і ми допоможемо їх уникнути.