Астра Дент (Дарницький)

Колосальна популярність і пропаганда здорового способу життя посилюється з кожним роком все більше і більше. У ногу з прагненням до поліпшення стану здоров’я йде бажання виглядати на такому ж гідному рівні. І перше, на що звертають увагу оточуючі – це красива посмішка. Сучасна стоматологія дає можливість кожному мати рівні, здорові, білі зуби, долаючи проблеми, які можуть виникати. Наприклад, грамотний стоматолог підкаже, як правильно дотримуватися гігієни, яке лікування необхідно пройти, щоб усунути або мінімізувати вплив генетичних факторів.

Стоматологія на Дарниці пропонує різного рівня послуги з різною ціновою політикою і відповідно сервісом. Клініку «Астра Дент» відрізняє великий спектр послуг, які може запропонувати стоматологія. Найбільш затребуваними послугами є професійна чистка зубів, лікування карієсу, видалення зубів, вирівнювання і протезування.

Мережа стоматологий «Астра Дент» представлена ​​шістьма клініками в різних районах Києва. Стоматологічна клініка на Дарниці дозволяє жителям цього району з зручністю скористатися послугами високого рівня за місцем, уникаючи довгих пошуків і поїздок в інший кінець міста.

Переваги та можливості стоматології «Астра Дент»

Клініка Астра Дент активно розвиває напрямок стоматології як на Дарниці, так і по всьому Києву. Ми не зупиняємося на досягнутих результатах і невпинно прагнемо до досконалості. Плідна співпраця з Американської Стоматологічної Асоціацією дозволяє нам йти в ногу з передовими технологіями американської стоматології. Крім цього, ми постійно організовуємо навчання наших лікарів з метою підвищення їх кваліфікації та професіоналізму, як в Україні, так і за кордоном. В роботі клініки Астра Дент використовуються новітнє стоматологічне обладнання фірми Sirona і матеріали таких міжнародних брендів як Dentsply, 3М, EMS.